14.5.09

Paparazzi

Idag:

Jag fick tid på vårdcentralen, där jag blev undersökt och fick ta prover för att utreda vad det är för fel på mig. Med hopp om en ljusare framtid gick jag till Hemköp och köpte lite actimel, något min chef starkt rekommenderade.
Efter detta tog jag mig hem, åt lite och väntade sedan in Cake som skulle komma över för återupptagandet av pärltorsdag!

Jag satt vid fönstret i vardagsrummet och spanade efter cake. På msn hade hon skrivit:
"Jag kommer NU!!"
Eftersom att jag känner hennes känsla för tid ganska väl vid det här laget hade jag inte jättehöga förväntningar, men tänkte att hon kanske för en gångs skull skulle vara lite rapp. Eller inte!

Jag satte på lite te och gick för att hämta kameran. Jag hade gott om tid. Till slut kom hon - och då var jag redo för paparazzibilder!

min babe



3 kommentarer:

Kicki sa...

skulle magen va känslig mot laktos så e lactimel inte att föredra. reklamskit :)

Sara Slow sa...

jag skrattar alltid åt reklamen. men risken för laktosintolerans är ganska låg. However, nu ska jag ju inte outa min chef här, men hon hade problem i ÅR och läkarna gav henne mediciner men visste inte vad som var problemet. hon prövade lactimel, och redan efter 3 dagar kände hon att det var bättre. så varför skulle jag inte prova? Jag är inte direkt den som gärna plågar sig själv i onödan.

och där har vi min nästa novell ;)

Sara Slow sa...

ja alltså.. år i plural :P inte år 2009 :P

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...