6.5.09

Onsdag I'm in love

Jag är på modet.

Nej, men jag har minsann fått 4 samtal idag, det är ungefär 4 samtal mer än jag brukar få. haha, inga problem! Jenny tyckte att jag skulle ta Saras plats i vårruset, sedan ringde hon igen för att upplysa mig om att jag har en stegräknare som ligger och väntar på mig på kristers kontor. Lattjo! Här skall stegas!

Jag satt i läsesalen och pluggade, men känner att jag inte hann med allt. Träffade Sarabi och samtalade om diverse viktiga ting. Nu är jag hemma och inser att jag måste kontakta Tobbe. Jag är nog en ganska usel husgruppsmedlem, som aldrig dyker upp.

Något positivt är att jag pratar med david nu. David från Malaysia, som är en helt underbar vän! Lyckan.

*Dricker upp kaffet och återgår till ryskastudierna*

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...