3.5.09

Sunday I'm in love


Lite reklam för den här bloggen, gjord av Paps och mig.
(Jag har för mycket fritid, jag är väl medveten om detta)



Imorse efter att mobilen påkallat min uppmärksamhet, gled jag tillbaka in i sömnen och upplevde inledningen till vad som kunnat bli den goaste drömmen ever, men mitt samvete hackade på mig och viskade ideligen "Sara, upp med dig, du ska träna nu. Tänk på din bokning, tänk att det är det här du vill!" Och jag öppnade ögonen. Jag tog mig upp ur sängen och jag joggade ner till träningen. Här sitter jag och känner mig nöjd, önskar bara att jag fått se hur drömmen utvecklade sig. Nåväl.

Living la vida softish.

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...