18.6.12

Sommaren kom!

PANG!

Blekfis
Så blev det sol och 24 grader utomhus - och det märkte jag inte förrän jag skulle promenera tillbaka hem efter att ha lämnat in cykeln för justering av växlarna. Hot hot hot! Och Like like like! (på facebook:iska) Om en halvtimme drar jag till hemköp för stängningspasset och imorgon är jag ledig hela långa dagen! Hoppas att vädret håller i sig så jag äntligen kan få några strålar på min bleka lekamen! jag skall dessutom försöka kicka igång mitt sociala liv i Göteborg och morgondagens afton vigs åt en efterlängtad återförening med Cake the Snake. How lucky am I? VERY!

Det var väl det hela... Rut sa att hon kanske kan hämta mig från jobbet när jag slutat ikväll.. hoppas hon gör det! :) Iih! Hon och David är så söta ihop! Lyckan är vad det är!

Auf wiedersehen!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...