29.5.09

Äntligen vaken

I CAN resist you

Nu har det banne mig gått för långt. Jag säger det igen; för långt!

Anledningen till detta utfall är att min högerhand kom i närkontakt med Magnus Betnérs manlighet i en dröm jag hade precis innan jag vaknade. Det var en sann lättnad att vakna ifrån den drömmen, eftersom att allt i drömmen var av obehag. Allt från Betnérs hela varelse till den höftskynke-prydda mexikanen som ville "sova" med Betnér i fråga.

Det är jättefint ute, och om 45 minuter skall jag bege mig in till staden och tentaplugga igen. Motionen får ta ett steg åt sidan och lämna plats för arbetande hjärnceller.
Hur ska jag lägga fram det här...?


- jag tycker så otroligt mycket om att plugga ryska!-


se där ja. svart på vitt.

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...