24.5.09

Sailor saturday

Sailor Sun
Det är söndag morgon och här sitter jag. Igårkväll var vi och grillade vid finnsjön, Lövgren kom förbi och det var trevligt. Johan glömde sin korv över glöden så att den blev svart på ena sidan. Jag skrattade, det skulle jag inte ha gjort! Plötsligt kom en korv farande i mycket hög hastighet och splittrades mot mitt huvud. Tur att jag hade keps på mig. Annars åt jag marshmallows med hela ansiktet och stornjöt av livet.
ps. Jag badade inte.
Jag kom hem och jag luktade rök. Lite senare efter en dusch kom unge herr boy next door förbi med en fin årgångscola och hårprodukt i håret. Gemytligt

Vi kollade på pistvakt och skrattade åt den fula tekniken. Efter detta smet han hem och jag gled ner mellan lakanen och somnade bums.

Dessförinnan, på förmiddagen hade jag nöjet att stifta bekantskap med en sjömansklänning. Jag hittade den på sista öppetdagen hos MKC second hand. Halva priset = 22,50:-

Score!!!


Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...