24.5.09

sailor sunday

Alltså...det är något som inte är som det ska, och jag vet precis vad!

  • Mina händer är konstant torra
  • Mitt rum är inte helt städat än
  • Jag har inte rört mina ryskaböcker

Det är nog allt, nu skall jag dammtorka skrivbordet, ställa ifrån mig datorn och dammsuga golvet. Sen skall ni få se vem som är grym på att plugga...

Jag behöver en utmaning. Någon slags projekt. Men innan jag påbörjar detta måste jag slutföra det jag ännu inte slutfört. Som rapporterna till Ryssland och Hisingen t.ex. Det är pinsamt det här. Riktigt pinsamt. Nu säger jag det rakt ut så att jag måste göra det:

Skriv rapporterna till Hisingen och Ryssland! Annars får du spö!

1 kommentar:

kicki sa...

projektet blir chippendales.... ;)

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...