27.5.09

regnstorm

Hej jag heter Sara och nu vet jag att mitt spöke har ett namn, nämligen pms.
Skönt att ha rett ut det där.

Och när det kommer till William så vet jag att det inte är helt enligt min plan att ha känslorna småputtrande på spisen ifall jag skulle bli sugen på mer, (försöker mig på en liknelse här) och med tanke på hur länge jag lämnat den här soppan på spisen lär den lukta bränt inom kort.

Det kanske är en romantisk illusion att det är fint att gå och längta efter någon. Vore nog bättre att gå och längta efter någon som inte är i Ryssland och som -när han inte bor i Ryssland- bor i Malaysia!? Ja det vore kanske en plan.

Ikväll satte jag alla kasus! Den ryska grammatiken är en plåga, men nu när jag har lite koll på tabellen blir det också enklare att få till det när man försöker prata. Visserligen krävs kunskap om när man bör använda vilket kasus etc. Det tänker jag satsa mer på imorgon.
Jag har på känn att den här tentan kommer gå minst lika bra som den förra. Om inte bättre! Strike!
Nu regnar det diagonalt och jättehårt. Den här vinden som vi (jag) lider av i västSverige får ta och ge sig snart, annars börjar jag demonstrera!


Cake -repris, du och jag efter min tenta?

Dags att sova
puss från en gladare och lugnare Sara

1 kommentar:

cake sa...

JAAAA sara! jag vill ha en repris :) nice shit.

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...