12.1.10

Har läst texter och svarat på frågor om dem. Det får bära eller brista i eftermiddag, jag känner mest att det skall bli skönt att få det här överstökat. Sedan är det klart att jag hoppas jag får prata om min dag och inte min familj, efterom att jag tappat bort det jag en gång skrev ner om min familj. Hur som helst känner jag att mitt ordförråd och min koll på grammatiken är ganska mycket i sin ordning. Så länge jag inte får et nervöst sammanbrott och tappar huvudet, tack och lov vaknade jag på helt rätt sida. Lite lagom pirrig men med ett stabilt lugn.

Att jag dessutom vaknade av en härlig kyss från en indianvampyr gjorde inte saken värre. (Jag skyller på reklamen för soundtracket till New moon på spotify som rullade precis innan jag gick och lade mig)

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...