11.1.10

Jag har sagt det förr och jag säger det igen

Winners don't quit
and quitters don't win

Sitter och myslyssnar på Kaah, sitter inte och råpluggar inför tentan som är imorgon. Det måste vara någon slags kortslutning i hjärnan. Jag känner mig lugn, trots att jag vet att det finns vissa partier jag borde läsa igenom och träna på. Jag välkomnar detta lugn, denna frid som jag hoppas blir mer än tillfällig. Plötsligt tror jag på mig själv. Vet att jag kan. Full av tillförsikt. En perfekt avslutning på en hektisk dag blir genomläsning och inlärning av min resväg till universitetet på ryska.

Det är en underlig värld vi lever i.

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...