16.1.10

Mitt liv är som vanligt mycket spännande. Ta couchsurfing.org som ett exempel. Jag har nyligen börjat bli mer aktiv där eftersom att jag finner stort nöje i att lära känna nya människor och gärna från andra länder. Så igår träffade jag en turk. Och han var trevlig. Vi hade kul tills han började sända underliga signaler, från och med då var det nog han som hade mest trevligt. När han sedan började stöta på mig kände jag att det var nog. Han var helt ofattbar. Jag anser det vara en lyckad kväll ändå eftersom att han i slutändan betalade min öl. Det kunde han gott ha.

Synd att han var turk, i och med att turkar ibland får ta för mycket skit bara för att de är just turkar. However så har jag ett par fantastiska vänner från Turkiet, och det här får mig ingalunda att se svart på turkar. Yeah!

Nu är det bildvisning med släkten. Love you!

Inga kommentarer:

Gröna drömmar

 Här sitter jag med ett inflammerat öga. Jag kom just på att det kanske är allergiframkallad ögoninflammation? Borde jag gått till jobbet då...